Friday, June 15, 2012

Mireasa pentru fiul meu sezonul 1 se apropie de sfarsit

Labels:

Mireasa pentru fiul meu sezonul 1 se apropie de sfarsit 
Stiam ca nu mai este mult pana la Marea Finala Mireasa pentru fiul meu. Astfel, astazi a aparut pe site-ul a1.ro o stire conform careia da, primul sezon Mireasa pentru fiul meu sau Npm 6 se apropie de sfarsit. Nu avem o data clara, insa eu cred ca pe 30 iunie se va termina. Sau undeva pe 7 iulie. 

Iata un fragment din intreg articolul : 
" In curand, telespectatorii isi vor lua ramas bun de la actuala editie, in cadrul Marei finale – cea mai spectaculoasa gala de pana acum, care ne va dezvalui perechile pregatite sa isi uneasca destinele in fata intregii tari, dar si cine va castiga premiul cel mare, iar la scurt timp, acestia vor intampina cu emotie si bucurie noul sezon: cel de-al saptelea din seria celui mai iubit reality show matrimonial din Romania!"
 Sursa: a1.ro 

Sezonul 2 o sa inceapa mai repede. Din cate am inteles eu din acest articol.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment