Tuesday, June 19, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 19 iunie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 19 iunie
Se pare ca in aproape fiecare emisiune, spiritele se incing intre Adrian si Andrada. Desi Elena, Npm 5 a sfatuit-o pe Andrada sa se impace cu Adrian, cei doi s-au certat in direct. Si au adus discutii din trecut. Se pare ca cei doi concurenti Mireasa pentru fiul meu nu se vor intelege niciodata, probabil din cauza caracterelor. Adica cred, pentru ca se pare ca, cale de impacare nu exista. Andrada declara ca atunci cand nu sunt in direct Adrian se poarta altfel cu ea. Insa in direct, din mandrie, se transforma.

Mireasa pentru fiul meu de la pranz. Dupa cum ma asteptam, s-au dat materiale din timpul cat au stat sotii doamnelor in casa Mireasa pentru fiul meu.
Din nou, Andrada si Adrian in prim plan. Doamna Gabriela ar fi vrut sa mearga la mare. Imaginile mai jos.




Articole similare:






1 comments:

  1. dorim emisiunea in format you tube , deoarece fast download nu merge in strainatate . nu pot sa cred ca inca pe nici un site nu s-a facut upload in acest format ....ne simtiti uitati si nebagati in seama

    ReplyDelete