Wednesday, June 20, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 20 iunie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 20 iunie
Doamne, ce amuzat Ionut si Imre. In special Ionut, care ametit si obosit i-a facut o declaratie mai putin obisnuita Monicai :TIT, adica te iubesc tare. Se pare ca, concurentii Mireasa pentru fiul meu nu aveau voie la TV, insa cand Andrei a patruns in camera baietilor, Ionut a stins repede televizorul. Oricum, m-am amuzat teribil. Am gustat aceste momente.
Vedeti alte imagini de pe litoral cu concurentii Mireasa pentru fiul meu in emisiunea de la 14:00. Vedeti ce critici si aprecieri au primit concurentii la mare de la diferiti fani.




Articole similare:






1 comments:

  1. Nu mi se pare amuzant, erau penibili amandoi a erau beti si i/a prins cu tv deschis si nu aveau voie.Dupa vizionarea materialului, Mirela a trecut foarte repede la alt material. Te intreb ,daca era Adrian in locul lui Ionut, esti de acord ca aveau sa comenteze toti, sa se amuze,aveam material o saptamana cu mistourile hienelor la adresa lui, sa nu zici ca nu am dreptate!

    ReplyDelete