Sunday, July 8, 2012

Experienta lui Catalin Movileanu la Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Iata cateva lucruri despre experienta lui Catalin Movileanu la Mireasa pentru fiul meu. Iata ca de fapt acest show, pe care multi il numesc "circ" chiar reuseste sa-i faca pe cei care trec prin aceasta experienta ce conteaza de fapt in viata. Cei care pot, bineinteles.

 Am citit un articol scris de Catalin Movileanu pe blogul lui personal. Si observ ca a ajuns la anumite concluzii si anumite chestii dupa care ma ghidez si eu in viata. Unul ar fi " Am realizat ca de fapt familia este cea mai importanta, ca ea iti da satisfactii cu adevarat, chiar si cu momentele mai putin relaxante ale ei. Pot sa-mi imaginez ca familia este mai importanta decat cateva milioane de euro in cont." 

Stiu ca multi ignora anumite aspecte alte vietii in goana dupa realizari materiale. De fapt noi avem o menire. Ne nastem, crestem, primim educatie, dupa care ne intemeiem o familie si continuam ce au inceput si parintii nostrii. 


Observ ca se simte singur si simte nevoia unei femei care sa-l sune si sa-l intrebe" Ai mancat ? Stiti, exact cum fac foarte multe mame care au copii. Sotii sau iubite. Si totul se amplifica atunci cand aceste lucruri iti lipsesc in copilarie. 
Citez din articolul lui : "Mi-am dat seama ca de fapt cea mai importanta pentru mine este iubirea si nu valorile materiale. Mi-am dat seama ca de fapt niciodata nu m-au interesat banii cu adevarat si ca din adolescenta pun adevarat accent pe iubire. O fi oare o compensare a dragostei neimpartasite in copilarie si acum o caut in femeile din viata mea".

Exact dupa aceste valori ma ghidez si eu in viata : Iubirea si nu valorile materiale. Iubirea de familie, de prieteni, de iubit, de animale si ulterior copii. Aceste lucruri te implinesc.

Ma bucur ca acest show este o experienta pentru unii dintre cei care au participat.
Puteti citi articolul AICI.




Articole similare:






2 comments:

  1. Frumoase vorbe dar faptele vorbesc si nu a demonstrat ca este asa cum spune!

    ReplyDelete
  2. Niciodata nu este prea tarziu.....Bravo, Catalin!

    ReplyDelete