Saturday, July 7, 2012

Gala Mireasa pentru fiul meu din 7 iulie

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 7 iulie
 Aflati mai jos principalele subiecte ale Galei saptamanale de astazi. In primul rand s-a discutat cu Turcia. Am vazut cum si-au petrecut timpul Adrian, Edina, Ionut si Andrada. Ionut, de fiecare data reuseste sa ma binedispuna. Si cred ca in curand o sa-i ofere si inelul Monicai. 

Referitor la Marian, clar nu va fi nimic intre cei doi. Se pare ca pe Andreea a deranjata cand el a afirmat ca a mintit in fosta relatie. Eu cred ca nu erau compatibili deloc si sugerez sa nu-l votati sa ramana. Mai ales ca s-ar putea ca, Catalin sa revina in competitia Mireasa pentru fiul meu.


Patru concurenti, 2 fete si 2 baieti+mame vor petrece o zi si o noapte in casele lor. Castigatorii vor fi desemnati prin puncte, puncte acordate de ceilalti concurenti. Momentan nu stim clasamentul final.

Aveti si emisiunea de la 17:00. Cei patru concurenti care pleaca un weekend acasa sunt Andreea, Monica, Tavi si Imre. Marian si doamna Ioana au devenit concurenti cu drepturi depline. Desi Andrada i-a acordat o a doua sansa si Catalin si-a dorit sa reintre, Comisia de decizie nu i-a acordat inca o sansa de a reintra in casa Mireasa pentru fiul meu.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment