Saturday, July 28, 2012

Gala Mireasa pentru fiul meu din 28 iulie

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 28 iulie 
O sa incep cu lucrurile frumoase, lucruri care ar trebui sa fie subiectul principal al acestei emisiuni matrimoniale. Cu ocazia implinirii a 6 luni de relatie, Dragos i-a oferit Alexandrei un buchet de flori si un ursulica imens.
Am vazut imagini din Instanbul dupa care iarasi a inceput conflictul dintre Adrian si Andrada, pe care nu vreau sa-l dezvolt fiindca sincer m-am saturat.

Acolo toata lumea se acuza. Andrada le acuza pe Andreea si Edina ca sunt lingusitoare. Andrada este acuzata ca incearca sa se dea bine pe langa doamna Gabriela. Spiritele s-au incins.
Dragos a vrut sa-i puna in evidenta lui Adrian ca nu el este cocalar. Ci Adrian este pentru modul in care se imbraca, oferind si exemple. Imre a parasit competitia Mireasa pentru fiul meu.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment