Friday, July 27, 2012

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 27 iulie

Labels:

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 27 iulie
Suprizaaaa. S-au intors cei patru concurenti de la Istanbul. Va bucurati sau nu? Desi erau bronzati si tindeau sa fie veseli, s-au adus din nou in discutie subiecte de conflict. Si aici ma refer la faptul ca Andrada a declarat ca nimeni din casa nu-l suporta pe Adrian. Infara de doua persoane, Andreea si Edina care vor sa ajunga in marea finala prin intermediul lui. Edinei i era somn, n-a comentat, Andreea a spus ca nu se simte lingusitoare. Cam atat a fost.

Emisiunea de la pranz. Chiar m-am bucurat cand am aflat ca Andrada nu s-a certat cu Adrian in excursie. Dar nu a durat mult pana au inceput discutiile aprinse. La finala, Andrada, Adrian si familiilor lor au avut un conflict, pe care nu vreau sa-l dezvolt.
Hmm, cred ca am asistat pentru prima data la o neintelegere intre Alexandra si Dragos. Alexandra a vrut sa-l ude cu un pistol cu apa si Dragos s-a cam enervat.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment