Thursday, July 26, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 26 iulie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 26 iulie 
Eu am urmarit emisiunea de dimineata live, insa doar acum am ajuns acasa pentru a putea comenta si a uploada imaginile. Ce s-a mai intamplat in emisiunea de dimineata Mireasa pentru fiul meu? Si daca Adrian este plecat in excursie, tot despre el se vorbeste. Poate ca nu sunt alte materiale sau Dumnezeu stie. Se pare ca si Imre a avut divergente cu doamna Marioara. Marian a pus mana pe leul lui Adrian, personal nu-l vad bine cand acesta se reintoarce in casa.

Emisiunea de la 14:00. Doamna psiholog a analizat comportamentul concurentilor. Nu voi vorbi despre fiecare in parte.
Doamna psiholog considera ca venirea mamei Edinei in platou care a lansat niste afirmatii nefinalizate, este normal ca acest lucru sa duca la aparitia de incertitudini in relatia Alexandra-Dragos, care sunt impreuna doar de cateva luni.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment