Wednesday, July 25, 2012

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 25 iulie 2012

Labels:

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 25 iulie 2012 
Astazi caravana Mireasa pentru fiul meu este la Iasi, prin parcul Copou. Marian i-a povestit Andreei aspecte din fosta relatie cu Violeta. Nu stiu ce este cu Marian, de abia inteleg ce vorbeste. Se pare ca Marian a trebuit sa minta pentru a putea iesi cu cineva deoarece Violeta era foarte geloasa si il suspecta mereu.
Dragos si Ionut si-au facut planuri de viitor. Dragos e hotarat sa stea pana in iarna in Targoviste in chirie si apoi sa plece din tara, Ionut vrea sa o duca pe Monica la el acasa si apoi sa se mute la Bucuresti.

Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Nu au fost subiecte controversate. Am vazut foarte multe imagini cu concurentii din Istanbul.
Trebuie sa recunosc ca si eu sunt un pic invidioasa. Se pare ca Andreea si Adrian sunt destul de apropiati, mai ales in poze. Ca de obicei, Edina nu a schitat nimic in emisiune.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment