Wednesday, July 11, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 11 iulie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 11 iulie
 Incepem cu emisiunea de dimineata de la ora 12:10. Urmeaza sa postez si emisiunea de la pranz dupa ce apar imaginile. Se pare ca emisiunea aceasta chiar este o experienta de viata. Andrada a invat sa-si pretuiasca mai mult parintii pentru ca nimeni nu-ti ofera nimic in mod gratuit. Edina spune ca exista lucruri in competitia Mireasa pentru fiul meu pe care o deranjeaza dar nu poate vorbi despre ele.
Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Avem imagini filmate de catre concurentii Mireasa pentru fiul meu acasa. Monica s-a plimbat cu ATV-ul si s-a si accidentat.
Foarte frumos la Zarnesti. Hmmm, se pare ca atunci cand Monica se pregatea de plecare, s-a intalnit cu Imre. Doamna Aurica i-a pregatit o masa copioasa lui Imre si i-a oferit cadou iepurele. Se pare ca ideea ca, Catalin sa revina in concurs nu prea le-a picat bine unor concurenti.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment