Monday, July 2, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 2 iulie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 2 iulie
Desi Marian si mama lui au fost votati in unanimitate sa ramana in casa Mireasa pentru fiul meu timp de o saptamana, se pare ca pe timpul perioadei de publicitate, unii concurenti nu prea au fost de acord cu asta. Adrian spune ca nu este corect ca Marian sa intre pe ultima suta de metri in casa. Edina spune ca asa isi aducea si ea catel, purcel, bunica si mamica. Sa nu uitam ca Edinei i s-a dat sansa de a reintra, a primit-o pe Molly si l-a primit pe Tavi. Andreea nu mi se prea incantata de venirea lui Tavi.

Daca cautati emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 2 iulie de la ora 14:00, nu o am.
Am doar cateva momente pentru ca emisiunea integrala nu a aparut pe site-ul a1.ro. Astfel, vedeti cateva imagini mai jos.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment