Tuesday, July 3, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 3 iulie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 3 iulie
 Incep prin a va prezenta emisiunea Mireasa pentru fiul meu de dimineata, de la ora 12:10. O emisiune destul de relaxanta, as putea spune. Marian declara ca nu doreste sa intre in conflicte. Asteptam pana devine concurent cu drepturi depline, fiindca asta se va intampla sambata si apoi mai vedem. Andreea avea anumite intrebari pentru Marian. Si anume cum anume a trecut peste despartirea de Violeta si daca mai are sentimente pentru ea, avand in vedere ca au fost trei ani impreuna.

Am avut destule imagini cu cei patru concurenti Mireasa pentru fiul meu in Turcia.
Se pare ca au fost mici probleme cu comunicarea, dar i-am vazut plonjand in apa si apoi au si lasat mesaje pentru cei din casa.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment