Tuesday, July 24, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 24 iulie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 24 iulie
Iata ca avem si emisiunea de dimineata. Astazi caravana Mireasa pentru fiul meu este la Bacau. Domnul Costel este acolo inca de dimineata, dupa cum am auzit. Doamna Marioara si-a indemnat cunostiintele sa se inscrie la casting.
Am inteles acum de ce doamna Lena si-a schimbat  look-ul intr-o emisiune. Se pare ca ea a facut o gluma la adresa doamnei Marioara si Adrian i-a spus doamnei Lena sa se uite in oglinda si dupa aceea sa comenteze. Doamna Gabriela si doamna Lena considera ca doamna Marioara si Adrian folosesc glumele din materiale impotriva lor, in direct.
Emisiunea de la 14:00. De la certuri dintre Edina si Dragos (referitor la asta, chiar unele lucruri intime ar trebui sa ramana intre ei), la doamna Ioana care se simte urmarita de catre doamna Marioara. Poze cu concurentii care sunt plecati in excursie in Istanbul, care au intervenit telefonic.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment