Sunday, July 22, 2012

Pamflet - Frazele stereotipe ale concurentilor Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Mi-am permis sa postez aici cateva randuri pe care o fana, Magda Denise le-a postat pe un grup pe Facebook. Sper sa nu sa se supere ca fac asta, dar oarecum a surprins foarte bine, intr-un mod comic, frazele preferate ale concurentilor. Iata despre ce este vorba :

Andrada : mai baiatule; mi fișing, mi fișing; te victimizezi mai stii si tu altceva;

Adrian : mi-a batjocorit mama; mai fetito; educato care esti; toti fanii mei s-o voteze pe Edina; voi ati avut ceva cu mine, nu eu cu voi; nu eu m-am certat cu voi; am ajuns la o limita; educatule care esti, bunul tau simt si cei 7 ani de-acasa

Ionutzu : dna Mirela, stiti ceva? dna Mirela, dna Mirela, dna Mirela, dna Mirela... 


Andreea : stiu incotro vrea sa duca discutia aceasta, iar eu nu-i voi face jocul; asta sunt eu, concurenta Andreea Dumitru; o iau cu capuțul aici.


Edina : vreti sa va pup si pe dumneavoastra ? va astept aici, e un loc liber pentru dvs; orice s-ar intampla, nimeni n-o sa ma desparta de Adrian



Marian : ahfosjcmvbmdshkbpmns...adica nu intelegi nimic


Octavian : daca-s bun, îs luat de prost;


Lena : Edina, puiule; Edina mi-e draga; se stie, Edina e preferata mea; faceam ceva pentru Edina; am vrut s-o trimit pe Edina in locul meu la cumparaturi


Marioara : haideti, doamna, ca de-astea suntem satui; asa e, cum ziceti voi; Costele, nu mai vorbi; Costele, suntem bini aici; Adrian, taci din gura; Adrian, Adrian, Adrian, Adrian....


Imre : hahaha 


Dragos : vor sa ne desparta, doamna Mirela; teroristii astia; 

Gabriela : doamna Mirela, vreti sa va spun ceva ?; ... si alea...


Ioana : ma simt urmarita;
De asemeni, va astept cu comentarii cu perlele concurentilor.




Articole similare:






1 comments: