Saturday, August 25, 2012

Andrada a fost eliminata la Marea Finala Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Andrada a fost eliminata la Marea Finala Mireasa pentru fiul meu
S-a anuntat ca la Marea Finala Mireasa pentru fiul meu se vor face eliminari. S-a anuntat ca o fata si un baiat vor parasi competitia la Marea Finala. 
S-au facut si nominalizari, dar nu s-a tinut cont de ele. In sensul ca s-au eliminat concurentii Mireasa pentru fiul meu cu cele mai putine voturi.

Si la fete, Andrada a fost pe ultimul loc ca voturi. Mie imi vine greu a crede. Sau poate ca victimizarile lui Ionut, Monica si doamna Niculina au dat roade.

Din fericire, cei 20.000 Ron nu s-au impartit mamelor care au nominalizat-o pentru ca acei bani au fost castigati prin puncte. 





Articole similare:






0 comments:

Post a Comment