Saturday, August 25, 2012

Marea Finala Mireasa pentru fiul meu din 25 august

Labels:

Marea Finala Mireasa pentru fiul meu din 25 august
Iata ca am ajuns sa le vedem pe fetele concurente Mireasa pentru fiul meu imbracate in rochite de mireasa. Mamele si baieti, foarte eleganti cu totii. 
Andreea a avut ocazia sa-si poarte rochia de mireasa, dar bineinteles doar in calitate de invitat.
Simbolic, Andrei, pentru a spele cele rele si sa se adune cele bune, a spart o parte din mobilierul casei Mireasa pentru fiul meu. Pentru ca se va incepe redecorarea casei Mireasa pentru fiul meu pentru a-i intampina pe noii concurenti.
Mamele au nominalizat cate o fata. S-a nominalizat prin introducerea numelui fetei pe care doresc sa o nominalizeze, intr-o urna.
Inca nu au aparut imaginile de la la 14:00.

Marea Finala Mireasa pentru fiul meu de la 17:00. S-a spus stop vot in cazul eliminarilor. Concurentii Mireasa pentru fiul meu cu cele mai putine voturi au parasit competitia.
La mame, doamna Lena si Octavian au fost eliminatati din competitia Mireasa pentru fiul meu pentru ca au avut cele mai putine voturi.
La fete, Andrada s-a situat pe locul 4 la voturi, a avut deci cele mai putine si a fost eliminata din competitia Mireasa pentru fiul meu.
Monica si Ionut au decis sa se casatoreasca civila la Mireasa pentru fiul meu.
Edina a obtinut titlul de Mireasa saptamanii. Pe locul 2, s-a situat Alexandra. Locul 3 Monica.
Locul 1 la mame si titlul de Mama saptamanii a fost obtinut de doamna Marioara. Pe locul 2 doamna Gabriela, pe 3 doamna Niculina.
Marele premiu se imparte intre Edina, Alexandra, Monica, Dragos si doamna Gabriela, Adrian si doamna Marioara, Ionut si doamna Niculina.




Articole similare:






2 comments:

  1. Eu le doresc "Casa de piatra!" Monicai si lui Ionut!

    ReplyDelete
  2. Inainte de toate tin sa precizez ca este o simpla parere


    Si sa revin la parere,parerea mea este ca a fost cel mai urat final si stiti de ce ptr ca pana acum au castigat cei care aveau un cuplu,tatiana dragos,cristina sergiu...si asa mai departe....aseara a castigat...:)) cuplul adrian si atat.In fine nu e vina producatorilor ci a celor ce au votat,o simpla parere data intr-o tara libera

    ReplyDelete