Monday, August 6, 2012

Experienta intalnire directa cu concurentii Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Banuiesc ca stiti despre faptul ca, concurentii au fost la Water Park pentru a face inscrieri si alte cele. S-a nimerit sa fie acolo si o fana a emisiunii care si-a dorit foarte mult sa schimbe doua cuvinte cu concurentii, mai ales ca se uita zilnic, voteaza etc.
 Iata cum a inceput descrierea experientei ei cu concurentii Mpfm (citind aceste lucruri chiar nu mai doresc sa-i intalnesc in caravana). Incepem: 
Daniela Marin "m-am intalnit cu concurentii la Water Park. tare dar tare dezamagita...
Cineva a rugat-o sa dezvolte ideea. De ce este dezamagita?
Iata raspunsul
 Daniela Marin '"atitudine superioara a domnisoarelor... cel putin Edina sa nu mai vorbim.... ea era vedeta iar noi prostimea .... am incercat sa le transmit cate ceva... nu de alta dar de 6 ani urmaresc aceata emisiune si-mi cheltuiesc banii pe voturi"

Daniela Marin "' nu au avut bunul simt macar sa sta de vb 2 minute ... auzi explicatie.... " suntem aici sa facem inscrieri nu sa stam de vb cu fanii" 

Daniela Marin "Alexandra era extrem de trista... hai sa intelegem.dar totusi poti sa ai decenta sa asculti"
Daniela Marin "si inca ceva extrem de tare.... d-ra edina nu este atat de cizelata cand nu-i filmata ... in plu si Tavi umbla precum un pudel dupa ea"


Daniela Marin "Alexandra nu sa miscat de la o masa . era extrem de trista, este mult mai slaba decat in realitate ... iar pe madam soacra nu am vazut-o semn ca nu a venit"Daniela Marin "Ionutu in schimb tare rau de tot , cu bun simt , simplu, haios cel mai natural"
Daniela Marin "Monica doamne este o mana de om , pare slaba la tv dar in realitate este ingrozitor de mica si slaba"
Daniela Marin "si eu sa stii am incercat sa vb cu Andrada dar a fost ff diplomata"Daniela Marin "in linii mari am mers tare incantata si am venit taree desumflatatot incercam sa sun si nu reuseam sa intru in direct ....asa ca am zis gata pot sa vb fata in fata cu ele dar de eu o mamica stearsa sum sa isi permita sa vb cu asa suberbitati precum Andreea si Edina"
Si concluzia ei:
Daniela Marin "oricum stau si ma gandesc cine oare merita sa castige?"
Si concluzia mea. Daca asa stau lucrurile, nu mai imi doresc sa-i cunosc personal.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment