Monday, August 13, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 13 august 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 13 august 2012
Ieri a fost ziua lui Adrian. Asa ca noi i uram un calduros La Multi Ani. Cu implinirea tuturor dorintelor. Casa Mireasa pentru fiul meu era plina de flori si cadouri.
Se pare ca , concurentii Mpfm isi cam fac griji legate de eliminari. Fetele mai exact. Eu asa vad problema: sa ajunga in Marea Finala cei care au cei mai multi fani. Indiferent ca au cupluri sau nu. Andreea se cam teme de eliminare. Cred si eu, este cea mai bogata fata din casa Mireasa pentru fiul meu. Daca va fi eliminata inainte de Marea Finala sau  chiar in cadrul ei, adio bani.

Avem si emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Marian si doamna Ioana au revenit in platou pentru ultimele impresii. Si se pare ca Marian a avut treaba cu Adrian. Pentru ca l-a acuzat ca minte si nu va face acte caritabile cu banii castigati si tot el a fost cel din cauza caruia Edina s-a indepartat de el.
Pfuu, discutiile s-au mutat la Adrian si Edina. Doamna Edina considera ca Leii se vor intoarce impotriva Edinei. Adrian considera ca Edina este singura vinovata pentru ca ea s-a indepartat de el.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment