Monday, August 13, 2012

Elena Puscasu are un nou iubit

Labels:

Fosta concurenta Elena din sezonul 5 are o noua relatie. Dupa despartirea de Alin, Elena cred ca a avut nevoie de liniste. Si din cate am vazut, nici nu s-a stresat cu gasirea unui alt partener. De altfel, nici nu era cazul. Elena este frumoasa, desteapta si cuminte.
Noul iubit al Elenei, fosta concurenta Nora pentru mama 5 se numeste Alin Ciurariu si are 24 de ani. Mie mi se pare finut si mi se pare ca se potriveste cu Elena. Sincer, Elena merita un baiat bun. Sper ca aceasta relatie sa fie una de durata.

Alin declara pe Facebook ca de acum "Elena nu mai e a voastra, e a mea". Cu referire la fani.
Eu ma bucur pentru ei si le urez multa fericire.









Articole similare:






3 comments:

  1. Felicitari pentru Elena Puscasu ,ma bucur pentru noua ei relatie,sper sa fie fericita. Alin sa o protejezi,sa o iubesti este o fata de milioane.

    ReplyDelete
  2. Ffff Frumosi....Sa va iubiti mult.va pup


    ReplyDelete
  3. elena te minti singura !

    ReplyDelete