Friday, August 17, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 17 august 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 17 august 2012
Emotii, emotii. Maine la Gala Mireasa pentru fiul meu se vor face nominalizari si eliminari. Dupa sambata aceasta si la Marea Finala Mireasa pentru fiul meu se vor face nominalizari plus eliminari. Revenim la petrecerea de ziua Monicai si a doamnei Marioara.
Doamna Marioara nu i-a urat La Multi Ani Alexandrei, in consecinta aceasta nu a participat la petrecerea doamnei. Se pare ca nici Andrada nu a participat la marea petrecere din casa Mireasa pentru fiul meu din cauza lui Adrian.
Se pare ca relatia dintre Alexandra si Monica s-a degradat din momentul disputei dintre doamna Gabriela si doamna Niculina.

Mireasa pentru fiul meu din 17 august de la 14:00. Si daca Monica s-a racit fata de Alexandra, se pare ca si Andrada s-a racit fata de doamna Gabriela. Mai urmeaza doar 1 saptamana de concurs, si ei nu se apropie. Alexandra si Andrada au vorbit codificat despre un concurent.
Eu cred ca este vorba despre Adrian. Adrian si doamna Marioara s-au ivit neintelegeri referitoare la intocmirea la listei d invitati la Marea Finala.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment