Thursday, August 16, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 16 august 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 16 august 2012
Ieri a fost mare petrecere. Monica si doamna Marioara si-au serbat ziua de nume. Andrada nu a participat la petrecere. Andrada spune ca a plans inainte de asta si nu avea dispozitia necesara din cauza conflictelor cu Adrian. Adrian spune ca si el a plans destul.
Wow, este prima data cand aud despre afirmatiile domnului Costel. Si anume ca doamna Gabriela i-a promis o suma de bani Andradei daca il ataca pe Adrian.  Alte imagini Mireasa pentru fiul meu, mai jos.

Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Tavi a povestit despre relatia lui cu Adriana. Se pare ca cei doi s-au logodit la biserica dupa care s-au despartit.
Tavi spune ca Adriana fost rece cu el. Eu stiu ca Adriana s-a despartit de el fiindca era foarte gelos. Se pare ca relatia dintre doamna Gabriela si Andrada s-a racit. Probabil e chestia aceea cu ce a spus domnul Costel.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment