Tuesday, August 21, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 21 august 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 21 august 2012
Se pare ca, actualii concurenti Mireasa pentru fiul meu regreta ca pleca si ca vor ceda locul altora. Ei bine, probabil ca o sa-mi fie si mie un pic dor de ei, insa eu de abia astept sa vad noii concurenti din sezonul 2 Mireasa pentru fiul meu. Acum nu prea sunt cupluri, e un pic plictiseala. Nu voi mai dezbate sfatul doamnului Costel pentru ca Adrian sa stea departe de Edina. Se descurca ei, sunt majori. Ceva neintelegeri legate de cadourile primite de Adrian, Edina si doamna Marioara. Si nu stiau al cui este un ceas, care avea factura pe numele doamnei Marioara.

Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Cupluri putine, doua. Asa ca votati concurentii Mireasa pentru fiul meu dupa cum doriti, nu neaparat ca au cuplu sau nu. De exemplu, ca si cuplu, Monica si Ionut nu m-au convins, cum nu m-au convins nici Diana si Vali Npm 4, care au divortat dupa ce au primit banii din Marele Premiu.
Doamna Gabriela le reproseaza lui Dragos si Alexandrei ca nu merg sa vorbeasca cu ea, insa stiu cum face dansa cand se supara. Refuza sa vorbeasca. Urat, mai ales inainte de Marea Finala Mireasa pentru fiul meu. Are un comportament de copil.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment