Wednesday, August 22, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 22 august 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 22 august 2012
Nu mai am energia sa comentez conflictele din casa Mireasa pentru fiul meu. Poate si din cauza faptului ca mai sunt cateva zile pana la Marea Finala Mireasa pentru fiul si sunt constienta ca macar pentru o perioada de timp, vom scapa de tensiuni, conflicte, cel putin pana se vor cunoaste noii concurenti Mireasa pentru fiul meu. In emisiunea de dimineata, s-au readus in discutie vechile conflicte dintre Adrian si Andrada.

Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Wow, Ionut si Dragos s-au acuzat reciproc de falsitate. Ionut se plange ca a fost orb timp de 5 luni si a crezut in relatia de prietenie cu Dragos.
Ionut, ai grija, sa nu fi fost orb si in ceea ce o priveste pe Monica. Andrada si Adrian din nou si-au adresat cuvinte "magulitoare" si au reusit sa o scoata din pepeni si pe doamna Mirela, care trebuie sa le inghita pe toate.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment