Friday, August 24, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 24 august 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 24 august 2012
Se simt emotiile, cel putin eu le simt. Astazi este ultima emisiune Mireasa pentru fiul meu. Maine urmeaza Marea Finala, dupa 11 luni si 3 saptamani de asteptare. Se pare ca tensiunile iau amploare, in loc sa se bucure ca se termina. Dragos si Ionut nu se mai intele deloc. Acum, depinde de voi, voi trageti propriile concluzii. 
Nu uitati sa votati pe site-ul voteazamireasapentrufiulmeu.ro, prin sms. Sustineti concurentii Mireasa pentru fiul meu, maine se vor face eliminari.
Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Din nou, emotii. Concurentii isi regreta paturile, casa, fanii.. Dragos a oferit flori. Mamei lui, Alexandrei, Andradei si doamnei Mirela. Frumos gest, sunt persoanele apropiate lui. Adrian si Edina s-au harjonit, ramane sa vedem ce vor face dupa Marea Finala Mireasa pentru fiul meu.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment