Tuesday, August 28, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 28 august 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 28 august 2012
In emisiunea de la ora 12:10, pe langa Dragos, Alexandra, Ionut, Monica, doamna Gabriela, Andreea, Edina, Andrada, am avut placerea sa-i revedem pe doamna Gina, Victor si Robert. Doamna Marioara si Adrian s-au dus la Brasov, o sa se intoarca pana sambata.
Se pare ca Andreea si Imre au fost in vacanta in Elvetia, dar nu sunt impreuna.
Doamna Gina declara ca aproape toti concurentii Mireasa pentru fiul meu au vorbit macar 1 data fara lavaliera. Tot doamna Gina l-a acuzat pe Dragos ca l-a folosit pe Ionut si nu tine atat de mult la Alexandra.

Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Doamna Gabriela si doamnna Mariana au depanat amintiri. Desi au fost prietene, aceea ruptura nu s-a mai putut repara si cele doua nu se mai inteleg. Desi doamna Marioara si Adrian nu au fost in platou, au fost oarecum reprezentati de catre doamna Gina.
Se pare ca doamna Gabriela si doamna Niculina au incercat sa se impace vineri. Cum se simt concurentii afara? Dragos si Alexandra spun ca nimic nu s-a schimbat, in schimb Ionut si Monica spun ca e mai bine. Pai i cred si eu, mai ales ca sunt proaspat casatoriti si nu mai sunt camere.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment