Tuesday, August 28, 2012

Adresa de Facebook a Alexandrei Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Adresa de Facebook a Alexandrei Mireasa pentru fiul meu este ACEASTA sau http://www.facebook.com/apostol.alexandra.39. Acest contul real al Alexandrei Apostol. Am vazut ca s-au starnit anumite aseara pe Facebook. Si asta pentru ca cineva a mai facut un cont de Facebook cu numele Alexandrei.

Deci contul personal al Alexandrei, fosta concurenta Mireasa pentru fiul meu 1 este cel de sus. Este vechi, il am inca de la intrarea ei in casa.  Are ca poza de profil o poza cu ea intr-o rochita neagra. Din pacate, are profilul privat si nici nu mai accepta cereri de prietenie pentru ca are prea multe. Eu astept eventual sa mai dea unfriend pentru ca am inteles ca foarte multe persoane o jignesc.

Contul ACESTA ESTE FAKE. Aceasta persoana nu este Alexandra Apostol. Am vazut ca multi nu intelegeau care este de fapt contul real al Alexandrei.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment