Monday, August 27, 2012

Poze, imagini de la Marea Finala Mireasa pentru fiul meu 2012

Labels:

Poze, imagini de la Marea Finala Mireasa pentru fiul meu 2012 
O sa las acest articol pentru a ne aminti de fosti concurenti Mireasa pentru fiul meu 1. Iata deci cateva poze de la Marea Finala Mireasa pentru fiul meu 1, 2012. Finalul sezonului 1 din concursul matrimonial s-a concretizat cu o casatorie (Ionut si Monica), dar si cu un alt cuplu frumos, Dragos si Alexandra.
La Marea Finala Mireasa pentru fiul meu au participat familiile concurentilor, prieteni, fani dar si fosti concurenti cum ar fi:   Elena, Irina, Diana, Alexandru, Marian, Victor, Robert, Loredana, Andreea, Catalin. 
Nu i-am vazut insa pe : Sanda, Mihaela, Marius, Bianca, Daniela sau Imre.

marea finala Mireasa pentru fiul meu 2012








marea finala Mireasa pentru fiul meu 2012 poze











Casa de piatra, Ionut si Monica. Sper sa jucam si la nunta Alexandrei cu Dragos. Felicitari Edina si doamna Marioara pentru titlurile de Mireasa si Mama saptamanii. Sursa: Facebook.com




Articole similare:






4 comments:

  1. superbe pozele pop suces cei mai fr iulia valentin si edina si adrian va pop nu ami pare rau ca vam sustinut nicic un munut nu ami pare rau pop nam dat anapoi pop

    ReplyDelete
  2. Felicitari pentru Adrian si edina ,va sta foarte bine impreuna ,semanati la figura unul cu celalat si cine se asemana se aduna. Viitorul nu se stie ,dar eu sper sa va aduca impreuna si sa fiti fericiti.

    ReplyDelete
  3. Felicitari Adrian,te admir, acelasi om intelept si cu mintea limpede ,nu ti s-a urcat succesul la cap,offf,daca era altul dintre finalisti in locul tau,nu le mai ajungeai cu prajina la nas !chiar si acuma cand se vad invinsi,latra,musca,te-ar sfasia daca ar putea !cele doua CATE care s-au inhaitat de catva timp ,latra ori fac pe "spiritualele" ! sunt de-a dreptul penibile,mai bine ar tine gura inchisa, cand rad,cica sarcastic la adresa lui Adrian, una ne arata doar gingiile iar cealalta , niste dinti de grebla !!!

    ReplyDelete
  4. Alexandra si Andrada, si acuma , dupa incheierea competitiei , ii urmaresc fiecare gest , fiecare cuvant lui Adrian , incearca sa fie sarcastice dar noi , cei care privim la emisiune ,stam si ne intrebam ,fiintele alea nu-si dau seama cat sunt de penibile ?!doua cate debalazate !alo ,mahlagioaicelor "cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia " !!!

    ReplyDelete