Saturday, September 1, 2012

Alin - Mireasa pentru fiul meu 2

Labels:

alin mireasa pentru fiul meu 2
Alin - Mireasa pentru fiul meu 2
Este cel mai tanar baiat din casa Mireasa pentru fiul meu. Pentru ca Alin are doar 20 de ani insa declara ca este pregatit sa faca si marele pas. Alin locuieste in Ploiesti si a venit in casa Mireasa pentru fiul meu insotit de catre mama lui, doamna Luminita.

Are o fire calma, sincera si romantica. Isi doreste ca viitoarea lui partenera trebuie sa fie sincera, comunicativa si vesela. Chiar daca este mai tanar, asta nu-l impiedica sa fie pregatit pentru casatorie. Tot el se pregateste pentru a fi contabil si este inca studenta. Este singur la parinti, poate de aici mama lui nu-si doreste o nora care sa intervina in relatia lor.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment