Saturday, September 1, 2012

Dragos - Mireasa pentru fiul meu 2

Labels:

dragos mireasa pentru fiul meu 2
Dragos - Mireasa pentru fiul meu 2
Iata ca avem din nou un concurent cu numele renumitului Dragos. Dragos are 26 de ani, este din Craiova si a venit insotit in competitia Mireasa pentru fiul meu de catre doamna Stefana, care are 51 de ani. Dupa cum spuneam, o sa revin cu completari ulterioare.

Dragos a absolvit Facultatea de drept, sectia de Administratie publica. Dragos considera ca este o fire prietenoasa, sociabila.  Din pacate, s-a despartit de fosta lui prietena dupa 6-7 de ani de relatie si regreta ca au fost la un pas de casatorie. Aceasta relatie s-a incheiat anul trecut si spune ca a trecut destul de greu peste mai ales ca fost cea care a pus capat relatiei. Dar Dragos a venit pregatit pentru un nou inceput, o noua relatie in cadrul competitiei Mireasa pentru fiul meu.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment