Monday, September 3, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 3 septembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 3 septembrie 2012
O emisiune noua. Prima emisiunea Mireasa pentru fiul meu 2. Dupa cum ma asteptam, incercam sa-i cunoastem mai bine pe noii concurenti Mireasa pentru fiul meu 2. Pentru inceput, am aflat faptul ca, Cornelia l-a placut pe Adrian si Madalina pe Valentin, concurent Nora pentru mama 5.
Se pare ca doamna Maria o place pe Madalina. Probabil fiindca se pricepe la bucatarie, cine stie.

Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Am aflat cu stupoare faptul ca dupa Gala Mireasa pentru fiul meu, Ramona nu a mai dorit sa intre in casa din cauza emotiilor si a oboselii. A plecat la Brasov, a revenit in emisiune azi. Ramona este obligata timp de 1 saptamana sa participe la emisiunile in direct ori de cate ori este nevoie, dupa care comisia de decizie va decide ce se va intampla. Bineinteles, mamele, fetele si baietii si-au ales paturile si au incercat sa se acomodeze cu noua casa. Doamna Maria a povestit ca tatal lui Florin a decedat cand era un copil.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment