Tuesday, September 4, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 4 septembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 4 septembrie 2012
Nu pot sa nu remarc ce povesti triste au unii concurenti Mireasa pentru fiul meu 2. Iulia cauta un baiat care sa o iubeasca si sa o protejeze. Isi doreste si o noua familie pentru ca parintii ei sunt despartiti si ea a fost crescuta de catre bunici si nu a avut dragostea mamei.
Se pare ca si in cazul Cristinei, parintii ei sunt despartiti. Nu tine legatura cu tatal ei. Cristina a participat si la emisiunea Burlacul.


Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 4 septembrie 2012. Se pare ca, concurentele Mireasa pentru fiul meu incep sa aibe fani si sa primeasca mesaje. Se pare ca Silvia nu prea se poate acomoda in casa Mireasa pentru fiul meu. Cred ca din nou se vor face liste cu fetele care doresc sa fie eliminate. Baietii gatesc ceva mai abitir ca fetele.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment