Saturday, October 27, 2012

Gala Mireasa pentru fiul meu din 27 octombrie

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 27 octombrie. Urmareste alaturi de noi prima parte din Gala Mireasa pentru fiul meu de azi.
Am inceput cu lacrimi. Doamna Maria considera ca fetele il marginalizeaza pe Florin si la petreceri cand se apropie de el, ele pleaca. Eu sunt de parere ca fiecare isi face soarta cu mana lui. In ceea ce il priveste pe Florin, se vede ca a trecut prin multe.
Baietii, revoltati de afirmatiile lui Maricel, au inceput sa se certe. Din nou am avut impresia ca Dragos mai avea un pic si facea un gest necugetat. Baietii considera ca Maricel i ameninta cu asa zisele "dosare".
Eu am vazut-o pe sora lui Maricel pe Facebook, in nici un caz nu detine o functie importanta, si este o fata ca oricare alta. Urmeaza si alte subiecte din emisiunea Mireasa pentru fiul meu.

. Pana atunci comentez ce s-a intamplat in Gala Mireasa pentru fiul meu de la ora 17:00 din 27 octombrie. Domnul Geo si doamna Daniela au venit sa o vada pe Madalina. 

In platou a venit si mama Cristinei care a confirmat ca, Cristina a vorbit cu dansa atunci in microbuz si ele vorbesc cu "iubi". 
Dragos crede ca George o place pe Cornelia, insa acesta a infirmat.
VESTE SOC!Madalin il place pe Cosmin, poate chiar este un pic indragostita. 

Parintii Florentinei au fost in platou. Florentina a fost acuzata de o "presupusa sora" a fostului iubit ca destrama cupluri, casnicii si danseaza in baruri. Contactat telefonic, fostul iubit al Florentinei, Petre a declarat ca nu este adevarat si nici macar nu are o sora. Daniela, care s-a dat drept sora lui Petre, nu a mai vrut sa raspunda la telefon si de fapt era chiar prietena actuala a lui Petre si probabil ca dorea sa-i faca rau. 

Silvia a parasit competitia Mireasa pentru fiul meu. Liliana a ramas.
Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 17:00.




Articole similare:






2 comments:

  1. nu aveau ce sa caute parintii lui Madalinaa si mama lui Cristina

    ReplyDelete
  2. de ce este mirata dna. Maria ca Florin nu a fost ales de nici o fata el pana acum ce comportament a avut normal ca fetele sa fuga de el

    ReplyDelete