Saturday, October 27, 2012

Silvia a parasit concursul Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Din fericire pentru ea, Silvia a parasit concursul Mireasa pentru fiul meu in aceasta seara. A avut emotii si le-a avut pentru ca isi dorea prea mult sa plece acasa. Eu consider ca cel mai bun lucru pentru ea s-a intamplat. E tanara si frumoasa, iar daca dorinta ei a fost sa nu mai ramana in concurs, i-ati facut un bine votand-o sa plece.

Pe de alta parte, Liliana a ramas in continuare in casa Mireasa pentru fiul meu. Dupa ce doamna Mirela a citit procentele, Liliana a declarat senina ca ea are un sentimente ca va ramane. Si asa s-a intamplat, eu ma bucur pentru ca nu cred ca isi dorea sa plece.


Silvia a fost votata in proportie de 78,1 % sa plece si 21,9% sa ramana.
Liliana a fost votata astfel: 60,6% sa ramana 39,4 % sa plece.  

Nu am putut sa nu remarc explozia de bucurie de la final. Silvia si-a facut si cateva cruci. Andreea probabil se va simti putin singura, ea regretand plecarea Silviei, insa trebuie sa o inteleaga.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment