Monday, October 29, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 29 octombrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 29 octombrie 2012
Se pare ca, Cristina inca se pastreaza in centrul discutiilor din casa Mireasa pentru fiul meu. Cativa dintre concurentii Mireasa pentru fiul meu il compatimesc pe Cosmin, pe Cristina o acuza. Eu cred ca, Cosmin ar trebui sa fie putin mai autoritar. Oricum eu cred ca el o place mult pe Cristina si nu va renunta la el pentru Madalina.

Din nou doamna Emilia spune ca, Cristina este imatura si rasfatata si nu stie sa se apropie de ea. Madalina a declarat ca nu-l place pe Cosmin ca pe un viitor partnere, dar eu nu o cred.
Doamna Emilia destul de ferma: Cristina nu este pregatita pentru casatorie! Ramane sa vedem daca va rezista acest cuplu pana cand se termina concursul Mireasa pentru fiul meu.
Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Cornelia a declarat ca doreste sa ia o pauza in relatia cu Dragos. Chiar daca acesta voia sa-i faca o surpriza la implinirea unei luni de relatie. Cornelia crede ca Dragos nu are incredere in ea, relatia a inceput cu stangul deci doreste sa faca o pauza. O sa fac abstractie de glumele care circula pe Facebook si anume ca lui Dragos i-a fost ciuda ca George nu-i mai da atentie pentru ca i-ar place de el. Si ca nu ar fi vorba despre Cornelia aici. Dar sunt glume de-ale fanilor.




Articole similare:






1 comments:

  1. dupa cele ce a facut era si normal sa mai fie discutii

    ReplyDelete