Monday, October 22, 2012

Madalina si George s-au despartit

Labels:

S-a anuntat ca un cuplu Mireasa pentru fiul meu s-a destramat. Este vorba despre Madalina si George care nu mai sunt impreuna. Anuntul a fost facut in direct, azi in emisiunea de la ora 14:00. Eu i-am studiat pe amandoi separat si nu le prea gaseam puncte comune dar mi-am zis ca e doar parerea mea. Daca ei se plac.

In primul rand consider ca oarecum s-au grabit, a fost mai mult atractie fizica. George considera ca diferenta de varsta e prea mare, ca Madalina mai trebuie sa se maturizeze etc.

Chiar ma intrebam oare ce se va intampla cand vor intra baietii in casa si vor sta mai mult in compania fetelor. Oricum m-as putea gandi la mai multe motive. 
George a tinut strict cont de parerea mamei lui.
 George chiar crede ca Madalina este prea imatura pentru el(Dar trebuia sa tina cont de acest lucru de la inceput).

George place o alta fata din casa Mireasa pentru fiul meu.
Madalina nu este printre fetele preferate de public(dar aici slabe sanse).
Alte motive- daca aveti alte idei, astept comentarii.

George a facut acest lucru pentru cand nu era prea tarziu si sufereau. Dar Madalina se pare ca plans mult.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment