Tuesday, October 23, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 23 octombrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 23 octombrie 2012
Cristina mai avea putin si lesina cred. Tot timpul am stat cu frica. Se pare ca Cornelia a dezvaluit ca a auzit-o pe  Cristina cand vorbea cu cineva la telefon pe microbuz(inainte de intrarea lor in casa Mpfm) si i s-a adresat cu apelativul "iuby"'. Cristina a spus ca a vorbit cu mamei ei, ca asa vorbesc ele.

Si Cristina a spus ca Flori s-a intalnit la metrou cu fostul iubit. Insa aceasta a declarat ca cei doi au ramas amici si era singurul pe care il cunostea in Bucuresti si i-a cerut ajutorul pentru a nu se rataci.
Imaginile Mireasa pentru fiul meu, mai jos.
Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. S-au continuat discutiile din emisiunea matinala. Unii concurenti nu cred ca explicatiile Cristinei sunt adevarate.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment