Saturday, October 13, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 13 octombrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 13 octombrie 2012
Voi prezenta pentru inceput emisiunea de la ora 14:00. Adica Gala Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Nu uitati de site-ul Voteaza Mireasa pentru fiul meu, pentru a le vota pe Corina si Iulia, dar si pe fete si mame.

Alin o acuza pe Lorena ca-l place dar nu recunoaste. Lorena considera ca o priveste ciudat si se cam fereste de el.
Florin nu mai are rabdare, doreste un cuplu cu Stefania. Insa ea doreste sa se cunoasca mai bine si eventual sa se consulte si cu parintii lui.

Virgil si-a iesit din pepeni cand Florin nu mai inceta cu deodorantul in casa baietilor Mireasa pentru fiul meu.

Gala Mireasa pentru fiul meu de la 17:00. Dragos considera ca Florentina nu-l place pe Razvand dar va forma un cuplu pentru a ramane in concurs. Pentru ca nu l-a ales de la inceput. Florentina si nu numai considera ca Dragos are un comportament violent. Doamna Stefana crede ca, Cornelia doreste un barbat cu bani.
Florin si Maricel s-au certat. Din cate am inteles, Florin a batut o profesoara si a fost exmatriculat.
Iulia si Corina au parasit competitia Mireasa pentru fiul meu.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment