Monday, October 15, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 15 octombrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 15 octombrie 2012
Iata ce s-a mai intamplat in emisiunea Mpfm de la ora 11:50. Se pare ca suntem martori la o oarecare despartire a trio-ului Madalina, Cornelia si Lorena. Ca urmare a faptului ca Alin a acuzat-o pe Lorena ca-l place si ca se vede asta din gesturi, Madalina si Cornelia nu s-au putut abtine sa nu comenteze.
Nu mi-a placut faptul ca Lorena a acuzat-o pentru niste gesturi pe care doar o ...... le-ar face.
Nu mi-a placut comparatia, nu mi-a placut ca ele fiind prietene au discutat in lipsa Lorenei. Adica Madalina cu Cornelia, alaturi de Flori si Andreea.

Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Doamna Elena si-a creat antipatii si in randul fetelor, dupa doamna Luminita. Ce le spune, doar dansa stie. Stefania declara ca doamna Elena ar dori ca relatia dintre Cosmin si Cristina sa se destrame. Nasol, pentru ca si Alin crede ca doamna Elena este invidioasa pe relatia lui. Cornelia si Madalina se pare ca au lasat-o la greu pe Lorena. Sper sa-i fie invatatura de minte.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment