Wednesday, October 17, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 17 octombrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 17 octombrie 2012, mai jos. Ca urmare a celor intamplate zilele trecute, cand Lorena a fost oarecum corectata de Cornelia si Madalina asupra unor gesturi fata de Alin, aceasta s-a distantat de ele. Poate au fost si sfaturile din partea publicului. Lorena declara ca si fetele s-au distantat de ea.
Prietenii s-au mai destramat si in trecut la Mireasa pentru fiul meu. Cum ar fi Diana si Andreea, Andreea si Edina etc.

Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Maricel si Florin au fost invitati in platou. Si bineinteles iarasi a avut loc un conflict intre Florin si ceilalati baieti. Florin ori e capos, ori nu stiu, ma depaseste. Lorena si Maricel s-au tot sarutat in timpul emisiunii, eu chiar cred ca sunt indragostiti. Alte imagini din emisiune, mai jos.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment