Thursday, October 18, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 18 octombrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 18 octombrie 2012
Vesti bune. Sambata, la Gala Mireasa pentru fiul meu de la ora 14;00, fosti concurenti vor veni in platou. Ce concurenti vor fi prezenti sambata? Este vorba despre Dragos si Alexandra, Ionut si Monica, Adrian cu doamna Marioara, Edina, Andrada si Andreea.
Cateva lucruri despre ei va pot spune si eu. Alexandra si Dragos locuiesc impreuna si se inteleg de minune. Monica si Ionut au fost in luna de miere. Andrada a calatorit foarte mult si a tinut mereu legatura cu fanii.
Despre Edina, Adrian si Andreea nu prea stiu nimic.

Actualii concurenti Mireasa pentru fiul meu 2 au conflicte pe tema curateniei, a vaselor spalate etc.
Andreea si Madalina declara ca daca partenerii lor vor fi eliminati, isi vor cere si ele eliminarea.
In emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la 14:00 au fost invitati Alin si Razvan. Se pare ca doamna Elena le deranjeaza pe concurente deoarece intervine in discutii ce nu o privesc.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment