Tuesday, October 2, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 2 octombrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 2 octombrie 2012
Pentru prima data am auzit-o pe doamna Emilia tipand. Mamele s-au suparat pe fete pentru ca le deranjeaza somnul. Se pare ca unele dintre fete Mireasa pentru fiul meu nu au somn si le deranjeaza pe celalalte. Aici nu ar fi chiar o problema extrema insa tot ele au gura mare in emisiune. Bine a zis doamna Emilia cand a spus ca nu au nici un pic de respect.

Un sezon plin de conflicte inca de la inceput.
Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. O veste buna. Alin si Andreea formeaza oficila cel de-al patrulea cuplu din casa Mireasa pentru fiul meu. Alin a fost prezent in emisiunea in direct dar a fost si in vizita in casa, unde s-a sarutat cu Andreea. Cam timizi, insa foarte frumosi.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment