Wednesday, October 3, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 3 octombrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 3 octombrie 2012 
Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de dimineata, o emisiune plina de scuze. Toata lumea isi cerea scuze.
Madalina, Lorena si Cornelia si-au cerut scuze si au oferit flori mamelor. Doamna Elena si-a cerut scuze ca intra in conflicte aiurea. Iulia si-a cerut scuze pentru comportamentul si iesirea ei de sambata. Doamna Luminita si-a cerut scuze pentru ca le-a judecat pe fete prea aspre.

Salut gestul lor insa nu va ajunge nicaieri. Nu se va schimba nimic, conflictele vor lua amploare mai ales cand vor intra baietii in casa.
Reluare Mireasa pentru fiul meu din 3 octombrie 2012 de la ora 14:00. Astazi am avut o prezenta masculina in platou. Este vorba despre Cosmin. Cei doi s-au sarutat astfel incat avem un cuplu oficial. Cred ca se potrivesc cei doi.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment