Saturday, November 10, 2012

Gala Mireasa pentru fiul meu din 10 noiembrie 2012

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 10 noiembrie 2012
In cadrul Galei Mireasa pentru fiul meu de azi, cuplurile au avut alegeri de facut. Trebuiau sa aleaga intre premii materiale( bani si diferite surprize) sau un inel de logodna. Si dupa cum s-a mai intamplat si in alte editii Nora pentru mama, multi au ales inelul, insa acolo primeau si bani daca faceau acest lucru. Poate de aceea multi acceptau sa se logodeasca chiar daca nu simteau acest lucru, cum a fost Npm 5, unde oricum unele cupluri nu au rezistat.
Andreea-Alin, Dragos- Cornelia, Lorena-Maricel si Cosmin-Cristina s-au logodit.Nici nu ma asteptam la altceva.

George s-a hotarat. Dintre Stefania si Florentina, o place pe Stefania.

Rezultate Facebook 1 punct - Cristina si Florin - locul 4
2 puncte -Alin si Cornelia - locul 3
3 puncte - Madalina si Cosmin - locul 2 
4 puncte - Dragos si Florentina - locul 1


Gala Mireasa pentru fiul meu din 10 noiembrie 2012 de la ora 17:00. In urma voturilor de pe voteazamireasapentrufiulmeu.ro, Dragos Si Florentina au castigat 4 puncte. Din pacate, au acumulat doar 8 puncte total. Madalina si Cosmin au castigat excursia la Bran. Parintii Stefaniai si ai Madalinei au fost invitati in platou. Referitor la George, au sfatuit-o sa mai astepte. Virgil si Razvan au ramas in casa Mireasa pentru fiul meu




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment