Friday, November 9, 2012

Mireasa pentru fiul meu emisiunea din 9 octombrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu emisiunea din 9 octombrie 2012 pentru voi. Of, mai Cosmin, vezi ce se intampla daca nu vorbesti. Cristina a declarat ca daca stia ca, Cosmin nu se mai intelege atat de bine cu George, il nominaliza pe acesta si nu pe Razvan.
Supriza, Stefania doreste sa-l cunoasca mai bine pe George. Cred ca si George este interesat de Stefania. Florentina uneori mi se pare foarte ironica si rautacioasa.

George a pregatit o cina pentru cuplurile Mireasa pentru fiul meu, insa nu si pentru Lorena si Maricel.
Emisiunea de la ora 14:00. Doamna Maria a plans foarte mult, din cauza faptului disputelor cu Florin cred. Se pare ca, concurentii Mireasa pentru fiul meu s-au cam separat cu bugetul. Nu pricep treaba referitor la curatenie. Pai fetele sunt fete, ar trebui sa-si faca curat. Macar dupa ele. Madalina a fost acuzata ca nu are comportament tocmai amical fata de Maricel. Insa Lorena spune ca asa glumesc ei.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment