Thursday, November 8, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 8 noiembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 8 noiembrie 2012. In primul rand, La Multi Ani celor care poarta Sf.nume de Mihail ,Mihai, Gabriel, Gavril, Mihaela si Gabriel. La Multi Ani Lorena si Cornelia.
Doamna Luminita si Alin s-au intors in platoul Miresa pentru fiul meu dupa ce si-au inmormantat tatal/bunicul.
Hmm, Florentina da niste replici destul de acide/ironice referitor la plecarea ei alaturi de Dragos la Bran.


Virgil si Razvan nu isi doresc sa paraseasca competitia Mireasa pentru fiul meu. M-au amuzat teribil afirmatiile lui George si Dragos ai anume ca Razvand doreasca sa se afirme prin curatenie. Nu cred ca asa ceva este posibil. Virgil chiar a fost afectat din cauza nominalizarilor fetelor. 
Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Soc, se pare ca mamele stiau a cui sunt dovlecii cand au acordat puncte. De parca noi nu stiam ca ele stiu. Cristina nu a fost prea incantata de faptul ca mamele au acordat multe puncte echipei Madalina-Cosmin. Razvan din nou a spus ca intre baieti sunt niste atingeri nu tocmai ortodoxe.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment