Wednesday, November 7, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 7 noiembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 7 noiembrie 2012. Incep sa prezint emisiunea Mireasa pentru fiul meu de dimineata.
In primul rand doresc sa-i urez un calduros La Multi Ani lui Alin. Si din pacate, condoleante pentru pierderea bunicului. Doamna Maria a criticat-o pe Stefania ca a facut echipa cu Florin din moment ce nu voia sa imparta cu el premiul. Si doamna Luminita considera ca Stefania a gresit fiindca i-a dat sperante desarte.

Pana la urma cei doi au decis sa profite de premiul oferit de staff-ul Mireasa pentru fiul meu si au mers in parcul de distractii.
Emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Se pare ca discutiile au continuat intre doamna Maria si Stefania. Acuzatii grave, doamna Elena spune ca Dragos venea spre dansa nervos, cu intentii rele. Si George a declarat ca doamna Elena a venit spre el sa-l loveasca. Pa, George, te loveste o femeie? Doamna Mirela i-a atentionat pe Florin si Dragos sa inceteze cu amenintarile, pentru ca, in caz contrar, vor fi descalificati si vor plati despagubirile. Dragos l-a sfatuit pe George sa formeze un cuplu cat mai repede pentru a scapa de nominalizari. Mai in gluma, mai in serios, Madalina i-a propus lui George sa faca un cuplu de complezenta.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment