Saturday, November 3, 2012

Gala Mireasa pentru fiul meu din 3 noiembrie 2012

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 3 noiembrie 2012
Pentru prima data la Mireasa pentru fiul meu 1 s-au facut nominalizari de baieti. Cristina, Cornelia si Andreea i-au nominalizat pe Virgil si Razvan. Lorena i-a nominalizat pe George si Virgil. Liliana si Stefania i-au nominalizat pe Virgil si Florin. Madalina i-a nominalizat pe Razvand si George.

Stefania si Florin au castigat o zi in parcul de distractii Terranova. Stefania nu e prea incantata de companie. A mai fost un concurs. Afla care dintre concurentii Mireasa pentru fiul meu a castigat o excursie la Bran.
Iata ce cupluri s-au facut pentru scenete: Maricel- Andreea, Cornelia-Alin, Madalina-Cosmin, George-Lorena, Florentina-Dragos, Liliana si Razvan, Florin si Cristina, Stefania si Virgil.

Urmeaza imaginile. Gala Mpfm de la 17:00. George s-a certat cu Maricel. Stefania l-a acuzat pe Florin ca ameninta, a dat si cateva exemple. Si doamna Emilia a avut ceva comentarii la adresa lui Florin. Mireasa saptamanii a fost Cristina. Pe locurile 2 si 3, Andreea si Lorena. Pe locul 1 la baieti s-a situat George, pe doi Cosmin. George si Florin au scapat de eliminare, insa Razvan si Virgil nu.




Articole similare:






1 comments:

  1. mi se pare normal ca Stefania nu e incantata sa mearga in parcul de distractii cu Florin dupa cum se comporta el :(:

    ReplyDelete