Friday, November 2, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 2 noiembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 2 noiembrie 2012. Nu am avut o emisiune matinala Mireasa pentru fiul meu cu baietii, dupa cum eram obisnuiti.
Se pare ca cearta cu Cornelia l-a afecta foarte mult pe Dragos. Doamna Stefana a spus ca nu l-a mai recunoscut in zilele acelea. Nu am putut sa nu remarc faptul ca doamna Emilia si Cristina se tineau de mana. 

In rest, s-a discutat despre fostul cuplu George-Madalina. Madalina nu se mai vede alaturi din nimeni in aceasta competitie.
Mireasa pentru fiul meu din 2 noiembrie de la ora 14:00. Dupa cum ma asteptam, s-a facut public acel mesaj public de Cristina pe pagina fostului iubit pe Facebook, Mihai. Lorena ne-a spus ca cei doi s-au impacat, si ca-i pare rau ca s-a aprins prea repede. Doamna Emilia s-a decis sa cedeze pentru fiul ei dar si pentru Cristina. Ramane insa sa vedem pentru cat timp.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment