Monday, November 19, 2012

Maricel si Lorena, pentru prima data pe primul loc la Mpfm

Labels:

Maricel si Lorena au reusit sa obtina locul 1 in premiera la Mireasa pentru fiul meu. Astfel, doamna Mirela a deschis azi plicurile care trebuiau deschise sambata la Gala Mireasa pentru fiul meu. 

 Titlul de Mireasa saptamanii a fost obtinut de Lorena cu 26,7% din voturi. Pe locul doi s-a situat Andreea si locul 3 a fost obtinut de Cristina. Locul 1 la baieti a fost ocupat de Maricel. Pe locul 2 s-a situat Cosmin si doamna Emilia. Lorena i-a nominalizat pe Virgil si George.

Dupa ce doamna Mirela a anuntat locul 2, a mai adaugat ca pe locul 1 se afla un baiat fara mama. George a crezut ca este vorba despre el, a fost oarecum dezamagit fiindca isi dorea sa plece. Insa supriza, pentru ca pe 1 s-a situat Maricel. 


Pe de alta parte, dupa ce doamna Mirela a anuntat ca Maricel este pe locul 1, Virgil a avut sa-i zicem "o iesire", s-a enervat, l-a acuzat pe Maricel ca-l injura, a zis ceva de avocati. Tot nu am inteles de ce a avut aceea iesire. Eu am inteles ca este nervos ca Maricel a fost protejat.

 George si Virgil sunt propusi spre eliminare pe site-ul www.voteazamireasapentrufiulmeu.ro. George doreste sa plece, Virgil evident sa ramana. Voi votati cum vreti.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment