Tuesday, November 20, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 20 noiembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 20 noiembrie 2012. Din pacate azi nu am avut deloc conexiune de internet. Acum ma chinui cu un stick. Imaginile nu se incarca, prea mult lucru nu pot comenta. Din cate am inteles s-a discutat despre reactiile concurentilor cu privire Loredana, Sanziana, Florentina si Cristina. Intre Stefania si George nu prea se intampla mare lucru, asta din cate am vazut azi.
Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Aici am reusit sa urmaresc ceva la TV. Doamna Maria a acuzat-o pe Stefania ca se foloseste de George si de fapt ea il place pe Dragos. Am vazut si un material in care Cornelia il trage pe Dragos de langa Stefania, cu care dansa. Alte subiecte din emisiunea Mireasa pentru fiul meu mai jos.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment